最近部腦都壞壞地
年事已高
無計~_~
成晚訓唔著
眼光光又天光wakakak
中文終於教完「花潮」啦
又完左一課篇gap文=w="
今日bio同math都有test
希望唔會錯得太離譜啦
小息時陪西強落左去搵丘萬光
佢話想同丘sir玩師生歌唱
點知老丘話「無興趣」~o~""
英文堂上鬼婆堂
另外一組就做sba
下次day 2 到我地果組
要快d準備好先得~__~
lunch....
唉
如果我對其他事情留心d
唔好成日發呆....
就唔會發生d咁既事....
之後3堂都無乜心機上
放學等埋潼and芯就歸家
番到去....
大工程囉=o=
整左勁耐終於救番生部腦
好彩都仲捱到陣....呵呵
可以遺憾
但別讓自己後悔...
呵呵
今日突然唸起某人句野cccc
|