唉....
今日maths...
慘不忍睹=.=
要怪就怪自己真係太輕敵啦
放學之後有兩組要下午番黎考小組討論
陪偉仔落去食完擔擔面之後上番學校
因為我都想等埋潼先一齊走a_a
太早番到去
去左圖書館坐陣
睇左本書
「如何增強你的溝通能力」
嘿嘿
說話表達方面不嬲都係我比較弱的一環黎
要努力改進下
放左學之後
原建業比人屈左程的士=.="""
無功不受祿
我行(跑)落去算a_a"
到左新都會
潼買左一條手鍊for佢妹的生日禮物
而我都落左波菲買左個「藍莓芝士蛋糕」for我妹的生日禮物
貴都無計....佢鍾意食a_a
夜晚成家去左食齋
老母當眾係間齋鋪飲紅酒=口=......
服左佢
快手快腳食完
借尿遁走先
比佢地早一步番到屋企
要準備嘛ccc
拎住個蛋糕喱左係佢個衣櫃度
無幾耐佢番到黎.....
一入房
我就拎住個蛋糕彈出黎....A_A"
kakakak
無「驚」又點會有「喜」cccccc
妹
又大一歲啦
唔好再咁細路仔脾氣啦
知嘛?

|