終於到模擬試的最後一日啦 考英文listening 起初都算ok既..... 點知到左task 5~6即刻難到乜咁 聽都聽唔切 今次實死無生T____T""
食完早餐之後同潼一齊去行葵芳 大家都要搵生日禮物~___~" 不過大把鋪頭都未開 搞到係咁係度兜圈cc
番到去青衣 行左個「長康自由行」 變番小學生kaka
聽日要番去對卷啦 無眼睇x_x"