很快的
又一個中五的學期
半夜三點就起左身...
又眼光光
朝早上左長康
接埋潼一齊番學
還是很珍惜....每一分一秒
頭三堂中文數學電腦都仲係教緊書
之後P.e堂就O嘴囉......
兩班夾埋唔夠10個人有帶衫=.=
早知我都唔帶啦....
小西強係更衣室比我偷拍成功...kaka
lunch都無乜胃口
食左兩啖就算
本應仲唸住過5A食...
好彩收尾都禁得住自己cc
食完飯就係度影相...
之後的英文堂都囉左黎影相
生物就測驗..
臨再尾一日都要整個測驗=口="
放學時再黎多幅全班幅
水魚仲囉左部傻瓜機上黎幫我地影kaka
放左學之後落左葵芳行
三個人....= ="
不過算啦
番到家
發覺又有微燒
感冒菌未清嗎= =?
今日的相可以去e度睇↓↓
http://hamka76.spaces.live.com/?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!4C9A88526ABA9A1!961&_c11_PhotoAlbum_startingImageIndex=&_c11_PhotoAlbum_commentsExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentExpand=&_c11_PhotoAlbum_addCommentFocus=&_c=PhotoAlbum&_c02_owner=1
又見會考.....
倒數...33天
|