夜晚老豆老母由北京番左黎 十二點幾仲要走去幫佢地搬行李番屋企 仲要我一個人拖兩個行李箱 真是@#$^&$@ 佢地話今次玩得好開心o波 最不爽的就係點解唔帶埋我去T___T 不過見佢地帶唔少手信番黎.....ccc 咁就原諒佢地啦 最緊要係佢地平安番到黎 咁就無所謂囉
送上一幅..
cc
最近的情緒總是上下起伏 每每閉上眼 還是出現同一張面孔 ........ 真是的...