一大清早就比人嘈醒左.....
仲搞到我要忙e樣忙果樣
長達五日的寧靜環境就此結束=口=""
到左下午終於搵到籍口避開下
同佢地講話去打波
之後就鼠左落街啦
去左青衣圖書館搵妹
之後就打左個電話比潼
不過講左陣就收左線
好似成日都阻住佢咁=.=
自己一個人過左大王下村打陣波先
有新波玩
興奮狀態中=w=
無幾耐輝打黎話就到
於是等埋佢就又過左青衣公園打
不過今日勁少人~o~
想開3 on 3都唔得
夜晚過左長發打邊
我,輝,薰,姚,偉,郭
六丁友
超低能
勁搞笑wakakak
臨完場前搶左小郭部psp玩seed
玩到唔捨得放手kaka
真係計劃下遲d番工時賺錢買部玩玩先@__@"
23:45左右就散水囉

今日學左好多六字真言
「超低能,勁搞笑」
「搵食o者,犯法呀」
真係好駛好用kakaka
|