琴晚練完波 周身都肌肉酸痛 不過我知道 每一個的痛楚都會是我成長的象徵!!
今日大多數時間都留左係屋企溫書 嘿嘿 「應該認真的時候我就會認真起來」 這句不嬲是我的格言cc
夜晚難得地齊哂一家四口係屋企食飯 好耐都無試過囉 邊傾計邊食飯 勁正
聽朝要早d起身去拜山 又可以同爺and 女麻見面囉cc