一早就彈左起身
廢事番訓搞到遲到=w=
本應約左大家睇十一點半場的《戇豆放大假》
點知到左葵芳先發現十一點半場已經滿左=.=
於是就去旺角間新寶到睇
睇兩點四果場
感想....一般般啦
無想像中咁好笑=口=
睇完戲後發生左d小插曲
之後就去左食金太郎
佢下午茶時段比晚餐時段真係平得多=.=
↓沙律豬扒飯=3=

食飽之後就去左DOS訂波衫
不過計埋e套的話我就有五件波衫四條波衫
到時點分黎著好=.="""
夜晚原班人馬又出左黎青衣打波
3 on 3全場.....haha
超正
打完波都已經十點幾
佢地去左食野
我就歸家~__~
在掛念一個人時
時間彷彿會行得更慢、更慢
|