朝早過左石籬打波
又係石排街個場
彈弓框= =
難得地神薰可以早起身
colun同poky又黎打波
而且仲天朗氣清
That's a good day !!
打完波過左葵芳間Neway 食k lunch
三點左右搭小巴過大窩口睇reborn比賽
蝕左成四蚊比個小巴司機="="
算
之後去到大窩口體育館
死人樹潛水失蹤=.="""
搞到我無波衫無得落場
真是的T_____T""
六點幾番上婆婆度煮飯
岩岩食完飯
潼就打左個電話黎
於是又出左葵芳去睇戲
今次睇《魔疫》
發覺我同個主角有幾分相似
成日都用d科學的角度去反駁番聖經的內容
問題少年是也~__~""
送埋潼番屋企後就歸家
總係覺得好似病病地咁
早d訓算
|