成個下午都留番係屋企溫書
到六點幾左右就出左葵芳
李賢堯5D的同學聚會~__~
不過都係比預期中少好多人呢
十一個人走去食打冷
大家都變左好多@__@
阿興變靚仔左
阿狗d頭髮長左
伍翠變成熟左
human變到勤力左=.=汗
不過.....
龍洲就照一樣都係咁kai....
wakakakka
食完野之後
過左荃灣某間cafe(唔記得左個名=口=)
大家坐下傾下玩下遊戲咁
氣氛幾好
野飲還是點了最喜愛的熱鮮奶....ccc
到左十一點左右就散band囉
回到家後
無無聊聊囉番d紀念冊黎睇
中學的...看了一遍
小學的...又看了一遍
過去
還是歷歷在目
有時
記性好也是件壞事呢^^"
|