朝早異常興奮cccc 因為可以係體育館到打全場~~~ 由九點半打到十二點 場場都有我份 勁開心wakakakka
臨離開更衣室時的一張自拍=w=
下午上左神薰屋企 本應仲唸住去到溫下書咁 不過由於腦部嚴重缺氧(今朝D氧債=.=) 搞到個人都暈暈地+頭痛 結果都係休下息算~o~"
係神薰屋企睇埋《火箭 vs 黃蜂》後就番左屋企 成身都散哂咁 不過都仲有好多家務等住要搞= =......"
夜晚仲唸住會好快訓得著添 點知.......唉 又多對熊貓眼@"@"