一大清早就比人玩左獲 阿賢= =+++++
今日ce考的係閱讀理解同作文 一般一般啦 篇閱讀理解都係限時前做得切 可惜有好多答案都係吹上去的=.= 到左作文 揀左第三篇黎作... 爆seed過程中原來會自己做過d乜都唔記得架=.=""" 只係記得自己係最尾果段寫左「香港回歸快十週年了」上去 今次實離硬題T.T"""""
考完之後約左輝同薰出旺角睇野 嗯嗯 心中有數了A__a"
今晚要早d訓 聽日中文聆聽 要抖足精神\"/!! 仲有.... 記得要帶收音機=.=haha