病了 連聲音都變得沙啞
還以為會是納悶的一天 點知有個傻婆肯打黎陪我傾計 咁又渡過左一個下午囉
帶病上班 幸好也不是太忙
回家後食埋必理痛 點幾就訓左
to 傻婆:
唔好唸咁多啦 解決唔到的問題就順其自然啦 知道你流淚 我會心痛架 所以別再胡思亂想了 知嘛?