朝早起身
還有點微燒
落左茶餐廳陪老母食早餐
例牌麥皮 + 炒蛋
到埋單時先知道佢無聲無息咁加左價
奸商奸商
一點幾落左去睇醫生
咁大個仔...
對藥水還是很怕=口=
今次是粉紅色的...
真不明白...
為何顏色越好看的藥水
味道就越難飲
真奇怪.....
唸番起細個果時
成日唸d奸計出黎
令到自己唔洗飲d藥水
唸番起都覺得好笑
食完藥
有點兒眼訓
陪傻婆講多陣電話後就訓左
番到鋪頭
今日真係忙到乜咁
放工時成個人散哂
在巴士上也不小心睡著了
夜晚又在玩「龍族」
想起了不少有趣的往事....ccc
|