十點幾先起身 最近都好似習慣左咁遲先起身=w=
繼續食藥 仲有成大半支粉紅色.... 都唔知邊個●●發明藥水的...
明明好番好多架啦 放左工番到屋企後唔知點解又好似嚴重左咁 係咁咳 咳到個肺都就黎甩= =""
此日記也是在「咳咳咳咳」中完成的... 咳....= =
有隻國寶今日要去見工呀 希望佢可以搵到份岩心水的工啦 千其唔好比人捉番去四川 如果唔係到時想見佢就難囉....cccc