訓到十二點半才起身....
食完藥之後完全唔想起身...
變懶訓豬了=口="""
明明病緊...
仲比人屈多餐M記....
搞錯=,=..
今次仲唔咳死
放工之後拿拿臨出尖嘴
巴西燒烤....
又開始肉食者的世界=口=...""
期間係咁吹水吹水吹水
勁開心
之後兩個本地(外地?)的人黎問我地點唔點唱
死仔輝指住我話happy birthday=.=
跟住加多句話"coming"
果兩個獻唱的人唔知係唔係以為我個名叫"coming"
於是就係每句happy birthday的歌詞後面加個"coming"上去
仲要唱哂三隻版本...
真係比佢地班死仔激死...haha
話說又有次有人黎問我地要唔要烤菠蘿
之前已經miss左round架啦
我地都無乜意願要
但係神薰話想食o波
於是就要啦
個waiter問我地要唔要哂六舊
點知神薰點頭話好
於是個waiter就比哂六舊我地啦
神薰先試第一舊...
點知佢彈左句「苦的」
當堂個個連最後的興趣都失去了=.=
↓傳說中的菠蘿油AoA(菠蘿 + 牛油)

個個都飽哂的時候....就係甜品time啦
哈
果度d雪糕任食架
感動中
連自己病緊都唔記得左
係咁食佢d薄荷朱古力雪糕
呵呵
之後又有排咳=.=
12點左右散水
同colun走先
最近都係唔想玩太夜a__a
把所有事情也向好的方向唸嗎?
正在學習中了
thx you colun cccc
我能夠無悔
你可以嗎?
|