休閒的端午節=w=
發覺雪櫃多左十幾隻粽...... 睇黎最近的早午晚餐都應該離唔開「粽」依個字 唉=w="""
明天就是英文oral了 最後一科 Last fight!! 傻婆也要加油呀 知嘛cccc
只能掛念的日子.... 能快點見到你就好了
午睡相一幅AoA~