今日去左考英文oral 搞掂埋最後一科... 我的hkcee終於全部告一段落囉
考之前陪左傻婆去見工 佢話有d緊張o波 希望佢留到個好印象比人啦cc
個英文oral考成點... 就不過不失啦 出到聲就算 畢竟"說話"並不是我專長... 不過... 考生D的Part B題目.. 原來真係最難=.=""
考完之後出圓玄門口等埋傻婆 跟住先醒番起考之前唔記得還番件褸比佢 搞到佢要捱凍.... 唉.... 最無用都係我...