朝早岩岩起身
就一個人洗哂屋企四部冷氣
苦力男一號=口=""
打緊冷氣時老豆又拎番d舊碟出黎聽
個歌手名好似叫蔡琴...
把聲真係好靚
聽人講好似話試親咪都係搵佢架@@
發現了
原來自己也可以變身作一隻八爪魚
=O=
無啦啦有李賢堯d舊同學打番黎搵我
問我今個月30號番唔番去校友會聚會o波...
....
......
我自己都唔知我果日得唔得閒=.=
回佢一句
"我到時去的話就會自動出現啦"
=w=""
準時5點半上班
收鋪時發生左件小插曲
話說執緊木車下面個台階
無啦啦感覺到有隻野爬過我隻手
以為係螞蟻之類的野啦
點知一睇
原來我隻手插左入去一大埋蜘蛛網入面
仲要有一隻約5cm大左右的蜘蛛爬左係我手背上面=.=
果下真係驚到嚇呆左
淨係識係咁"fing"隻手
依世仔最驚的係生離死別
其次就係蜘蛛蔥洋蔥紅羅白海鮮類同石榴
依家唸番起個心都仲有少少發毛= =...
之後無理到隻野
由得佢繼續住係架木車下面算
↓鋪頭下的住客=___=

|