正午才12時才起床.... 可能因為不想從好夢中醒來吧...ccc
屋企最後一隻粽子已經被我吞下!! 萬歲=口=
準時番工 九點收工
收鋪時 特登留意木車下面果隻小家伙 驚訝地發現 係佢屋企旁邊竟然多左隻同類 難道牠把伴侶也搬過來了嗎=.=?!
番到家 終於狠下心腸 把龜龜....掉了進洗衣機AoA.."
↓受刑前一拍A___A
↓受刑後
mandy新歌"失散".. 很好聽... 但歌詞卻令人感到害怕...