整左個手機鬧鐘要八點鐘醒
結果都要用左三次"9分鐘"先識醒...haha
9點4個字出到林士德
一上樓梯
天呀
排隊排到出門口= =
拿拿臨唔理咁多
排定先算
無幾耐輝黎埋
一齊排==
等等下poky黎埋
期間佢唔知打比邊個
一路講電話...一路將d xyz爆哂出黎
搞到d師奶啤鬼住佢
無奈我企係佢隔黎
比人啤埋一份..../__\"
排多陣poky先番左屋企....
咁佢黎做乜架=.=?!?!
搞左成朝終於book好場lu
7月2號的夜晚6點至8點
羽毛球i am coming>o<
book完場之後無野做
入左去體育館睇下有咩野搞緊啦
原來舉行緊「全港第一屆拔河比賽」
唔好睇....某d隊屈機既= =
期間有條仔唔知佢熱身定乜
佢捱住個牆
雙手放落重要部位
跟住係度係咁震=.=""""
佢成功左啦
成功地吸引了我同輝的注意=口="""汗
睇多陣就上左葵涌村食午餐
同輝去燒味鋪買飯盒食
點知拎到去鋪頭食老母先同我講
「果間野上過報紙架...d唔知乜乜指數超哂標
比衛生處果邊發過告票架!!」
....
.......
.........
老點左輝添AOA""
食完飯就上左去打波
第二次打果個場
原來佢個場有一半係唔曬架
而且仲要有陰風陣陣
勁舒服
可惜最大的缺點係...佢無網~o~""
期間打打下有班村童入左黎
點知輝射左球穿針
之後個波顏射左個某個男仔一下
haha
笑左
5點半準時番工
口渴....
一次過飲左3支維記鮮奶
正呀!!
收工番到屋企..
做史力加
好鬼好笑...
聽日就係謝師宴啦
又可以見到我想見的人啦
期待^o^
|