下午襯空檔時間番左去海濱舊居 順便探下韾姨同埋佢個BB 個B超可愛的說^o^
之後去左小郭屋企 hai到七八點就同輝薰姚去左大排檔食飯 個人就幾中意同班fd去大排檔食野的feeling=w=
食到個個都飽哂都係每位三十蚊左右 算係咁啦cc
食完野上左英皇十二樓 本應唸住玩場battle gear 點知勁多人 歸家算數=o=""