嘩....差唔多隔左成個月無打日記=.=
比人誤會我去左菊花團之後一去不返添...呵呵
最近都係考緊試
仲要考埋星期一的dispening同星期四的C.M.先完
唉.......溫極考出黎的成績都仲係咁差
唔係真係ive都要repeat 掛
琴日1月19號係我個細表哥結婚的日子
影左唔少相..哈哈
post上黎當放係度先
<-----放係門口果塊牌
<----步入禮堂
<----聽律師講野


<---切蛋糕



<----合「緊」交杯


<---簽名簿
<---招待桌既擺設
<---same
<---簽名果支靚筆
<---新娘個花球
<---禮堂全景

<---大表哥and舅父仔
<---細表姐and妹
<---兩個表妹and 妹






<---我老母同妹



|