凍牙
搞到隻右腳d腳趾都凍傷哂...
...
o者係生蘿白仔呀...忽
年初一同年初二都出左去拜年
為左抖多d利是
忙d都值得的...呵呵
不過始終都唔中意我老豆果邊d人
佢地都一樣唔中意我
次次上親去都面阻阻咁
唉
以前都唔係咁
唔通個個人一大左就會變成咁?
討厭
年初三...o者係今日
晨早比人叫左起身
人家還睡不夠的說...呵呵z"z
不過無所謂啦
刷牙時發生左d小插曲...
鞋x老母x四腳蛇x血戰x肢解
內容過於血腥
故不在此列
之後飛的出左荃灣飲茶
n年無飲過茶啦
今次卿姨帶埋細B出黎見人
六個月大已經識跳啦...
第時一定係籃球高手...囧
行緊千色店時忽發奇想
一於今晚付諸實行....奸笑
好想打波呀....有無人可以echo with me囧
|