下午潼陪左我去剪髮 ADD+ again 自從薰輝佢地介紹左calvin比我之後 就次次剪髮都唔搵佢唔得了@w@
今次個look都幾滿意啦...呵呵
食埋野過左千色店 買埋個BB枕頭就番歸囉
左腳個膝頭情況越黎越差= =... 都唔知搞乜鬼
千祈萬求 星期五唔好落雨 我要打波打波打波牙 Back TO my DreaM