Hang
Hang0308
暱稱: *aR.Hang
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-05-07
2010-04-08
2010-03-08
....
有趣..
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 248
今日人氣: 2
累積人氣: 2677
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


返學 分類: 未分類

今朝8:30返到學校,

好眼訓啊~~/ . \

第一堂係英文,又唔比人玩psp,都ok悶~=.="

返到10:30,諗住上第二堂啦,

點知第二堂唔洗上wow,

真係屌爆佢....

 

之後要搵時間hea到點半先有堂,

咁就成班去左打機~lol

到點半上a.maths=.="

同隔離班一齊上,

佢地個班好多呆子,又冇令女lol(濤嫂除外xd)

計完數3點半放學,

放左學之後係學校鋤dee鋤到5點先走人~=.="

 

頂.....竟然得我同gary兩丁友同隔離班d人去博富林上堂,

我頂...你$@!$@$      

 

 






訪客留言 (返回 Hang0308 的日誌)


BeStwInGWinG 於 2009-09-13 05:39 PM 發表:
哇尼-3-`
上堂吾俾psp系正常架嘛!>3`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

對於我地黎講係好唔正常~xd
Posted at 2009-09-13 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iamactor 於 2009-09-13 11:45 AM 發表:
冇女就冇精力上堂/3\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁我又唔會ge~=)
Posted at 2009-09-13 10:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iankit 於 2009-09-13 01:47 AM 發表:
冇女?? 都唔知係唔係
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

實有女格,
不過好似入左朱羅紀咁姐...囧
Posted at 2009-09-13 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aRYiuBaby 於 2009-09-11 08:07 PM 發表:
冇仔又冇女..
真可憐/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇仔都冇咩問題,
但係冇女就真係有點兒那個呢~=.="
Posted at 2009-09-13 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TUNGTUNG_b 於 2009-09-11 07:17 PM 發表:
咩想講咩-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jemislau 於 2009-09-11 09:54 AM 發表:
CM....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx....=)
Posted at 2009-09-11 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kelvin721922 於 2009-09-11 07:54 AM 發表:
comment
掛住睇令女xp xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就係冇令女啊.../ . \
Posted at 2009-09-11 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai50271 於 2009-09-11 06:29 AM 發表:
c0mm3nt:D
多靚女 養眼|0| xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都冇令女~/ . \
Posted at 2009-09-11 10:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]