今朝8:30返到學校,
好眼訓啊~~/ . \
第一堂係英文,又唔比人玩psp,都ok悶~=.="
返到10:30,諗住上第二堂啦,
點知第二堂唔洗上wow,
真係屌爆佢....
之後要搵時間hea到點半先有堂,
咁就成班去左打機~lol
到點半上a.maths=.="
同隔離班一齊上,
佢地個班好多呆子,又冇令女lol(濤嫂除外xd)
計完數3點半放學,
放左學之後係學校鋤dee鋤到5點先走人~=.="
頂.....竟然得我同gary兩丁友同隔離班d人去博富林上堂,
我頂...你$@!$@$