今天天氣非常凍~
我連街都唔出,凍到成個人都唔知點
唉~成個冬天都唔知點~
仲有,而家Miss Lam走左,個孔子都唔知點ge~(係1Hge就知架啦)
唉唉唉唉唉~~~~~~~~~~~~
而家好想Miss Lam快D番黎呀~Miss Lam ~Miss Lam~