因為我打字不太好,so 好耐先打一次! 打番尋日先,’尋日P.E.個時要倒立,好暈呀個頭!!!番屋k仲好暈!!! 支力 支力!!
今日是Tiffanie(1個1K的女仔,識她好long)生日,go Aberdeen NEWAY,唱左5個鐘,另外同她的Boyfriend:小腳毛(F.3 的男
仔,簡稱:阿毛),她的家姐and她的妹妹. 阿毛系敢同Titi 唱,鬼吾知他們搞o野呀!!! 食左好多o野!!!好驚會肥!!! 之前先瘦左5
公斤,千祈吾好肥番呀!!!好難先瘦架我!!! 
(Just want to be thin!) 
|