Military Time 12 Hour Time

FRIENDS SHOULD BE FOREVER

FRIENDS SHIP FOREVER

朋友 我當你一秒朋友    朋友 我當你一世朋友   朋友 你試過將我營救   朋友 你試過把我批鬥    無法 再與你交心聯手    畢竟 難得 有過最佳損友

Happy126
暱稱: SwEeTy
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
......
......
..............
病左
BOW碟
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 89
留言總數: 10
今日人氣: 3
累積人氣: 1107
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


食雪條 鬱悶 分類: 未分類

TODAY放學之後都好似平時咁去左7仔...BUT鄭曉欣

唔見左...搵左佢好耐都唔見...SO冇得BUY雪條食...

BUT好彩有人肯食(AA制)$11 5支...THEN係咁食...

BUT最後都係中個個垃圾獎=.=...聽日一定要繼續食

...BECAZ如果中左1號就會有兩部最新GE手提...BUT

中GE機會好少...佢地全部BUY左成兩打都係中得個D

垃圾獎...祈求聽日可以中獎LA~!!!






訪客留言 (返回 Happy126 的日誌)


kent0310 於 2006-08-05 10:16 PM 發表:
哈佬 見我黎留言開心嗎?哈哈
你唔洗返中學到上堂咩?
我上完2星期的堂啦
哈哈 估唔到我入到精英班- -
中學d人玩到好shot的
上堂抬d變左異形ga男仔上去解剖
有少少掛住小學d人
話哂都識左咁耐 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo~!!!
 
你會黎留言小有wo...不過話時話呀你都係第一次
 
黎留言wo...記住多D黎WO~!!!
 
你就好LA上2星期就唔洗返...我就唔同LA...我要上
 
2個月呀...T^T HELP~!!!
 
知你叻LA入到精英班...唔洗係我D到晒命WO...我都
 
唔差...最起碼我入到最好個2班GE其中一班呀~!!!
 
XDDDDDDDDDDDD~!!!!
 
係WO...你諗唔諗住遲D返返去嘉靈呀...我唔係好想返
 
我想見到D老師呀...BUT我真係好掛住小學D人呀...掛
 
屎佢地唷>@<
 
P.S記住多D黎留言呀~!!!
Posted at 2006-08-06 09:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KYcute25 於 2006-07-29 06:25 PM 發表:
hihi!
i am very busy and i must hard in the secondary school,
i am so dizzy.
HOw about you?
(23) really study with you at the same classroom.
if it is really, i will die!
DO you hard i your secondary school,don't be ver hard,
remember relax.relax.
cheer up!fighting!fighting!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HIHI~!!!I'M VERY BUSY TOO~!!!I DON'T WANT TO
 
STUDY AT SECONDARY SCHOOL...I'M VERY TIRED~!!!
Posted at 2006-07-30 09:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]