兩日冇返學/__\ 唔知點解,我覺得我冇返學ge日子永遠都好美好...點解...><
前o個排成日都夜訓,,,終於都頂唔住,,, 食d西藥又難食到死... 今日食完d西藥,,,聽日又要食中藥>3<
其實都好返好多,,,but仲有咳n唔知點解無端端暈暈地... 多謝你地關心~~ 仲有~~thx琦琦幫我拎書返黎~~^^
我禮拜一會返到學架...再返唔到我會死...