|
|
2007-10-06 |
|
唉!lazy 你知唔知呀,我個樽係個summer 既時候又爛左la~
睇黎我好唔適合用e d 野呀!!!
好唔開心呀,用得2 個月炸
ng~不過佢有俾人讚過靚架^^
今日send 左resume 去間公司,唔知係咪咁send 過去就得架呢?
好緊張呀~~
搵工總算努力左!
----------------------------------------------------------------------------------------------
終於都申請左passport la ~
my mom say have a trip later...
|
|
刊登時間: [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
**new arrival ** |
|
好開心呀,jolin 又出新碟啦 本身想post 上黎架,但唔知點解upload 個個野唔同左,唔識要== haha 一定要去買先..... 好似又出左一個鐵合架,好正呀!!
但係係台灣版架,唔知HK 有冇呢.....? |
|
刊登時間: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007-10-01 |
|
身邊既人返學既返學,做野既做野....而我..... 書又唔洗讀啦,工又無搵到!! 成日都唔知係度做咩咁,我又可以點呀! 又唔知搵咩工好,又無經驗,又唔知做咩好~ 唉!就係咁已經hea 左一個月啦! 真係好頹廢呀 |
|
刊登時間: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007-09-29 |
|
今個中秋過得好唔好呢? 我就過得ok 啦,7:30 約左屋企人去大圍食飯... 又見到阿傲重同佢傾左一陣添^^ 11:00 食完啦,去左沙田公園行,本來以為有花燈架,點知無喎!! 最後因為哥哥要開工,12幾就走lu~ 無落雨,又睇到月光......
(閱讀全文) |
|
刊登時間: [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|
|