2007 年 10 月 6 日  星期六  



2007-10-06

 

唉!lazy 你知唔知呀,我個樽係個summer 既時候又爛左la~

睇黎我好唔適合用e d 野呀!!!

好唔開心呀,用得2 個月炸

ng~不過佢有俾人讚過靚架^^

今日send 左resume 去間公司,唔知係咪咁send 過去就得架呢?

好緊張呀~~

搵工總算努力左!
----------------------------------------------------------------------------------------------

終於都申請左passport la ~

my mom say have a trip later...

刊登時間:  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 
 
 


2007 年 10 月 3 日  星期三  



**new arrival **

 

好開心呀,jolin 又出新碟啦

本身想post 上黎架,但唔知點解upload 個個野唔同左,唔識要==

haha 一定要去買先.....

好似又出左一個鐵合架,好正呀!!
但係係台灣版架,唔知HK 有冇呢.....?

刊登時間:  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 
 
 


2007 年 10 月 1 日  星期一  



2007-10-01

 

身邊既人返學既返學,做野既做野....而我.....

書又唔洗讀啦,工又無搵到!!

成日都唔知係度做咩咁,我又可以點呀!

又唔知搵咩工好,又無經驗,又唔知做咩好~

唉!就係咁已經hea 左一個月啦!

真係好頹廢呀

刊登時間:  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 
 
 


2007 年 9 月 29 日  星期六  



2007-09-29

 

今個中秋過得好唔好呢?

我就過得ok 啦,7:30 約左屋企人去大圍食飯...

又見到阿傲重同佢傾左一陣添^^

11:00 食完啦,去左沙田公園行,本來以為有花燈架,點知無喎!!                                 

最後因為哥哥要開工,12幾就走lu~                                                      

無落雨,又睇到月光......

(閱讀全文)

刊登時間:  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 
 
 


2007 年 9 月 24 日  星期一  



2007-09-24

 

部電腦好似壞左!成日都彈個window 出黎!

聽日中秋lu~

各位"中秋節快樂"

刊登時間:  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 

 
 
 


HappyStella
暱稱: Tempo
性別: 女
好友名單