睇完MATH(卷一)果份卷之後
差D夏親我...=3=
好/幾啦/其實係小小難~>0<
而中史...
OK啦=3=
但係個圖就唔係好OK啦
因為...
果道唔識做=3=
不過...
其他都識做
好彩~好彩~