|
|
   Daydreaming is the best...
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
6.4事件,不應被封鎖~>0<  |
分類: 我的評論 |
其實我本身對6.4事件有D認識
但廳到今日既直播討論之後(講D關於六四事件D野~*0*)
實在忍唔住...寫左尼篇野...(以下就係六四事件既真實情況!!!值得一看!!!^3^)
其實當時D學生去左天安門廣場既主要原因
係去悼念已經去世既胡耀邦
但後來D學生越尼越多
最後...佢地就突然舉行反政府活動
搞到政府唔知點算
(以下D野係從某某[年長既一輩]口中得知既~)
當時政府有嘗試請佢地既帶領人去傾下尼樣野
但係點知佢地仲係更離譜...
(秘密資料:其實尼D學生係受壞人教唆嫁!!!果D壞人其實希望中國分裂成吾同既國家,緊樣,佢地就可以乘機侵略中國!!!0.0)
但係鄧小平其實都有難處,當時鄧小平開既會議係尼種情況:
果時,各地既省長都希望自立國家,離開中國既嚴政管制,當然,當地既學生都係緊諗...
所以,鄧小平好嬲,即刻下令出動XX車去清場
因此發生多人死亡的局面
(以下,係本人既話)
但係...以果時既情況...對鄧小平尼講...係國家既統一重要D,定係學生既性命重要D呢?(?.?)
而點解中國到依家都要忍瞞尼個事實
吾去面對
仲要封鎖當年既事件
但我覺得最失望既係
香港已經吾自由啦!!!T^T
就連自由女神像都要被沒收!!!0.0
尼個就係香港而家最大既矛盾!!!=3=
|
|
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
:2010-06-04 05:04 PM
|
常常微笑
保持開朗的心情
要有一顆寬容的心
生命是彩虹...
能活出不一樣的天空...
有時晴天...
有時雨天...
只要以平常心去面對...
一切都是美好的...
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | »
|
|