尋日...派左成績表呀!!本身,,諗住都冇5少money嫁ma >v< 點之,,,原本只係得200蚊,,,,好少呀~~~
今日,,上數學堂哥陣....哥個咁ge包生..(5係針對嫁) 話我地好曹,,跟住自己又話:[我5教la,,都冇人聽我講ge,,我叫校長黎教你地la] 自己講完就走左la....其實~~係!!我地係曹,,但係平時仲曹lo >.<
唉....我都5想咁嫁...but,,算la...{比黃生都鬧左,,仲話之後唱歌,,b班出黎唱...(5制呀...魚到爆wo)..}
中午,,,上運動堂哥陣,,比sam sam同郭郭拍左1下,,,即紅(痛痛痛...)跟住就喊左la....對眼真係5爭氣...做咩喊呢..
之後,,sam雖然哄反我,,同我say sorr!!but,,哥陣仲有少少嬲...米都理佢lo >3<
唉..原本1日,都可以發生d咁ge事.....真係慘.... p.s. sam,,郭郭..我都嬲到你地嫁,,,呵呵!!
|