"[*_ㄍ華,,\]]
"||/*_`沒有受過傷的人,是看不見晴空的-\*]]
HarryPotter8
暱稱: "[*_ㄍ華,,\]]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
S.T
得分=得FUN??
得左....
勁悶
失望
文章分類
全部 (17)
心情點滴 (10)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 22
今日人氣: 15
累積人氣: 1182
站內搜尋
2007 年 4 月 20 日  星期五   晴天


開心.....

 尋日...派左成績表呀!!本身,,諗住都冇5少money嫁ma >v<        點之,,,原本只係得200蚊,,,,好少呀~~~

今日,,上數學堂哥陣....哥個咁ge包生..(5係針對嫁)     話我地好曹,,跟住自己又話:[我5教la,,都冇人聽我講ge,,我叫校長黎教你地la]               自己講完就走左la....其實~~係!!我地係曹,,但係平時仲曹lo    >.<

唉....我都5想咁嫁...but,,算la...{比黃生都鬧左,,仲話之後唱歌,,b班出黎唱...(5制呀...魚到爆wo)..}

中午,,,上運動堂哥陣,,比sam sam同郭郭拍左1下,,,即紅(痛痛痛...)跟住就喊左la....對眼真係5爭氣...做咩喊呢..

之後,,sam雖然哄反我,,同我say sorr!!but,,哥陣仲有少少嬲...米都理佢lo          >3<

唉..原本1日,都可以發生d咁ge事.....真係慘....               p.s. sam,,郭郭..我都嬲到你地嫁,,,呵呵!!

刊登時間:2007-04-20 09:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 HarryPotter8 的日誌)


sinieng 於 2007-05-02 06:23 PM 發表:
我是主的羊~~~~~~~咩咩~~~~~~~~~呵呵~~~~~~~~~~
小影影傻左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HarryPotter8 於 2007-04-25 10:40 PM 發表:
米就係聖歌lo,,勁難聽!! 我冇嬲呀~~now,,幾 happy
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sinieng 於 2007-04-24 06:04 PM 發表:
唱咩歌?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Reyan=) 於 2007-04-22 03:31 PM 發表:
吾好嬲啦!!!\/-33-O-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



"[X_碗,.!]] 於 2007-04-20 09:35 PM 發表:
咪係囉!!都唔知佢有冇病.,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]