返學ge第一日,
一開始就上一個姓陳ge阿嬋教ge英文堂,
之後連續兩堂愛萍堂,
唯一我覺得係好消息係我考級成功,
小肥又比返d卡我…
遊戲王,我黎la!!
上埋體育堂就上完朝早堂
下就先係重頭戲!
第一堂上余小姐堂,
但係佢第一堂就邊個禮拜就測驗…
遲d仲要寫書法…痴線嫁,已經成七年無寫書法la…
最後再連上兩堂陳怡堂…一日就咁完左,聽日又放假…爽