今日GE音樂史,
異常GE簡單
今次實無死LA....
不過到左聲樂....
唉.....比陳怡話我無練習....
大佬AR.....你會唔會返屋企唱你d咸水歌ar?
為左發泄今日ge情緒
下就去左打機....
差d貢獻埋今日打邊爐d錢
依家打緊邊爐.....
爽ar~