今日返到去學校....
即刻落左去大禮堂開聖誕崇拜,
愛萍今日出黎唱歌la...
佢好多年都無見過佢係週會出現la~
之後開始歌唱比賽.....
好多班都使出混身解數
例如包租婆哥班.......
經過左一連串ge激鬥(?)
我地班獨唱組囉左第一,
合唱組囉第二。
(懷疑合唱組哥邊可能係做馬,因為我地自己班都認為合唱組唔應該囉到咁高。)
攪左一炸野之後,
終於可以上返去開聖誕趴地~
可惜....我地無訂到野食,
食ge.....全部都係薯片類食物......唉
食到一半,幫蘇sir攪生日
可能係興奮得濟,
唔記得左big so係今日生日....唔好意思。
返埋今日,短暫ge假期要開始la!!!!
等左3個月就左為左今日。
聽日....唔返青交返浸信~
|