`★.My Diary..X]


個人資料
HeI_V
暱稱: WyNn★阿熙
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  
月 曆
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新日誌
盡興而歸...^^"
灰....`
First Try 0.0
hapi``
差!差!!差!!!....
日誌分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 33
今日人氣: 1
累積人氣: 1040
搜 索
RSS Feed

2009 年 8 月 13 日  星期四   和暖


技術進步了^^" 驚訝 分類: 未分類

今早10:45就讓MJ的鈴聲把我吵醒..
但我再睡 11:00又有MJ 又睡 11:30 我爸就打來 又睡.....
反反覆覆  最後11:34就起床了~"
但不記得約了傲拎錢$.$ 1點西鐵站
我沖涼 午餐都已經12:50了~
而且他仲13:15先打比我..
但我13:45又要去英皇補習..
時間實在太趕..唯有下次啦~

我放補習已經15:14了~
立即找了班長 去美樂玩桌球..
去到仲有十多張台在我地前面"
我地決定放棄美樂_"
轉戰屯市仁愛堂..!
幾好玩!! 有游池,BOWLING 桌球 大家樂(So Great)
我地排桌球都排有2個鐘有多-_-
排左1個鐘個陣 我地決定 去屯市食kfc
d雞又肥又多油.. 又想嘔(嘔.....)
食到飽飽.. 個胃已經頂唔住了..
加上我今天鼻敏感非常嚴重 鼻都紅起來了

我今日同班長玩桌球
雖然狀態不是最好 但一開始的時侯蠻不錯的..
當到第2場的時侯 我的眼和鼻子都頂不了~
不斷流眼水&鼻水(到現在鼻水還一直流~)
完了第2場 決定狂奔去7仔買野飲(真係舒服好多!)
話咁快就第3場 真係唔到最後都唔知邊個贏..
我地互相領前 到最後的黑波 已經在袋口前面 班長失了這個機會
就由我接手 一手打入黑波 最後贏埋班長@@
仲打破埋佢所謂既不敗record  (哈哈...........)






訪客留言 (返回 HeI_V 的日誌)


johnnyyip 於 2009-08-16 09:38 PM 發表:
=.=更加唔好
你嗌番我全名好啲=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HeI_V 於 2009-08-15 12:40 AM 發表:
咁你想我點叫你阿
學你d女同學叫你 ??
諗都打冷陣~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christy_tung 於 2009-08-14 12:05 AM 發表:
咪當佢讚你囉~.~
c[]mM3nt 4 u=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



johnnyyip 於 2009-08-13 11:48 PM 發表:
唔好嗌我班長得唔得丫=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]