HeIdA
暱稱: ㄨ×*▄HeIdA﹌晞
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

最新日誌
2008-04-09
2008-01-31
100問:]
2007-12-18
放不了手..

日誌分類
全部 (11)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 2024

站內搜尋
RSS Feed

2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


腫左.. 鬱悶 分類: 未分類

今朝一早起身..

哇!!!!!發現隻眼..

睇野有D困難...原來..隻眼腫左..

梗係琴日喊到腫左..皆因琴日喊左半天..

唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!

到左下午..

打左比winnie..

個堆人係到..即時心情低落..

跟住同某人傾mSn..

``有好感既人唔只係我一個..但係想講'好感'唔代表係鍾意..''

呢句說話真係好到爆lor..

你真的是一個多心既人嗎?!

仲有一樣野..

某某人..我比個機會你..果陣時只係心情超dOwN..

sOr..咁都要睇下你自己識唔識做..

最後..聽日請大家唔好笑我個頭..plz..

唉..無無聊聊又過左一日lor..

 






訪客留言 (返回 HeIdA 的日誌)


winniefong03 於 2007-12-10 06:34 AM 發表:
SOR=]hei..
我吾知佢地系到,
你會咁吾開心!
SORRY!對吾住
我吾系有心整到你咁..
請你原諒..
你吾好再為佢留眼淚la,
吾值得ar@@
你只會自己越黎越辛苦,
所以你要懂得放手,
咁你會開心好多=]
無論如何,
傻WIN一定撐你...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jennifer Cheung 於 2007-12-09 09:09 PM 發表:
不要不開心
我覺得佢對你都有小小好感
大把機會
加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y.y.y 於 2007-12-09 07:07 PM 發表:
hei
我是你永遠最好的朋友
不要再哭了
不要為這些人浪費自己我眼淚
我們會支持你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y.y.y 於 2007-12-09 07:06 PM 發表:
hei
我是你永遠最好的朋友
不要再哭了
不要為這些人浪費自己我眼淚
我們會支持你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com