| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
好XxY累牙!!  |
分類: 未分類 |
今日,
係屋企無所事事,
9:15起佐身,
其實都唔想咁早起身,
都唔知做乜好,
就囉佐本中文作業出黎做,
係有爆多唔識lo!!!
跟住11:00練佐琴,
食完飯知後,
就同Jenny講佐好耐電話,
咁我知前就掉佐我阿妹落街,
佢就飛佐去中環,
咁得我一個人係屋企.
驚驚牙!!!!hehe
咁我5:00就要去澡水,
真係救命呀,
一定side死人la,
我驚side到Westly咁就死la,
成個黑嘆頭咁,
樣7.
好彩我都有查防灑姐,
到4:40 la,
我就要自己一個人出門口la,
真係驚驚呀,
條走朗又暗wo,
知前睇D鬼古都係咁樣開場先呀嗎,
我lock完門,
就即立跑去禁lip,
跟住又跑番去屋企門口到,
有lip la,
就run and run and run,
it scear me!!!!
落到街la,
唔灑驚!!!!!!
游完水la,
真係累爆!!!!
|
| 發表時間:2007-07-23 01:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|