2006 年 2 月 24 日  星期五 晴天

  engkish day

           

                                                 

今日我a媽晨咁早叫醒我..

成日都呃我話7點啦..

我張床有鐘嫁...大佬...

起左身..又話冇早餐..自己去買,,,= =''

but我都冇食..

今日莊的終於有番啦..but aG就冇番囉..

輪住病..我都喉嚨唔舒服a<瑋都係..

唉...跟住冇啦啦..aG係數學堂果陣番左離..

佢話係屋企好悶..so番離..

but,,跟住miss要佢番屋企..因為佢發燒...

跟住佢有d想喊咁汁野..走左..=3=''

luch..得我..瑋..君..3個一齊食野..

我地再接再厲..食番琴日俾aG整度食唔到嘅燒賣..

今次我地好成功a>.<..

好味a..終於感受到成功嘅滋味...

番到去學校,,玩enlish遊戲..

本來我地係禮堂睇緊野嫁,,but見到劉志x..

避佢避到走左..係條走廊度..

瑋係咁講我愛你地a...我愛你地a..

佢以為d人咁就會搵佢簽名..= =''

點知mo佢果from2個fd,,問佢..你愛我牙..

笑死我a..跟住去左圖書館,,借左2本書..

IH..本來話去mmlc嫁..BUT,,俾格離班巴左..

咁就留番係課室度講製造業嘅產品..

我攞左粒藥出離..出奇地..好多人投喎..

攞左出去放大..我唔明點解d人會嘩然..我都有笑..

果粒藥係我好耐之前感冒攞離食嫁..不過唔記我食..留到依家za,,,

咁岩我今日用得著..

放左學..我地瑋落左去玩攤位..排左好耐..

終於攡到3個印仔..

一個印仔有一分平時分a<,,

跟住同瑋去左元朗廣場..

第一次同佢行街牙..

感覺良好...5點幾,,番屋企..

佢落左車之後..係咁望,,前面架車,,

點知我係後面架車...佢個樣好傻a..

仲同我講點解前面變左個a婆,,,笑死我..

                                                                                                          

  

 

 

寫之時間︰2006-02-24 06:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              

 



Hedy113
暱稱: YoU''*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*{恩''
4號仔_日記'''
IVy'''}
miu**XANGA
songbird好正''
TING_TING..ooO
`牙''''
牙LING,,_**
波波,,DAILY=]
校網..﹏<
現正播放*
*愛得太遲 古巨基 我過去 那死黨 早晚共對 各也紮職以後 沒法暢聚 而終於相約到 但無言共對 疏淡如水 日夜做 見爸爸 剛好想呻 卻霎眼 看出他 多了皺紋 而他的蒼老感 是從來未覺 太內疚擔心 最心痛是 愛是太遲 有些心意 不可等某個日子 盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣 有壓力要我得志 最可怕是 愛需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 忙極亦放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 偏要推說等下一次 我也覺 我體質 彷似下降 看了症得到是 別要太忙 而影碟 都掃光 但從來未看 因有事趕 日夜做 儲的錢 都應該夠 到聖誕 正好講 跟我白頭 誰知她開了口 未能挨下去 已恨我很久 錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子 盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過 再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時 只差一秒 心聲都已變歷史 為何未放肆 見我愛見的相知 要抱要吻要怎麼也好 不要相信一切有下次 相擁我所愛又花幾多秒 這幾秒 能夠做到又有多少 未算少 足夠遺憾忘掉 多少抱憾 多少過路人 太懂估計 卻不懂愛錫自身 人人在發奮 想起他朝都興奮 但今晚未過 你要過也很吸引 縱不信運 你不過是人 理想很遠 愛於咫尺卻在等 來日別操心 趁你有能力開心 世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰