|
engkish day
今日我a媽晨咁早叫醒我..
成日都呃我話7點啦..
我張床有鐘嫁...大佬...
起左身..又話冇早餐..自己去買,,,= =''
but我都冇食..
今日莊的終於有番啦..but aG就冇番囉..
輪住病..我都喉嚨唔舒服a<瑋都係..
唉...跟住冇啦啦..aG係數學堂果陣番左離..
佢話係屋企好悶..so番離..
but,,跟住miss要佢番屋企..因為佢發燒...
跟住佢有d想喊咁汁野..走左..=3=''
luch..得我..瑋..君..3個一齊食野..
我地再接再厲..食番琴日俾aG整度食唔到嘅燒賣..
今次我地好成功a>.<..
好味a..終於感受到成功嘅滋味...
番到去學校,,玩enlish遊戲..
本來我地係禮堂睇緊野嫁,,but見到劉志x..
避佢避到走左..係條走廊度..
瑋係咁講我愛你地a...我愛你地a..
佢以為d人咁就會搵佢簽名..= =''
點知mo佢果from2個fd,,問佢..你愛我牙..
笑死我a..跟住去左圖書館,,借左2本書..
IH..本來話去mmlc嫁..BUT,,俾格離班巴左..
咁就留番係課室度講製造業嘅產品..
我攞左粒藥出離..出奇地..好多人投喎..
攞左出去放大..我唔明點解d人會嘩然..我都有笑..
果粒藥係我好耐之前感冒攞離食嫁..不過唔記我食..留到依家za,,,
咁岩我今日用得著..
放左學..我地瑋落左去玩攤位..排左好耐..
終於攡到3個印仔..
一個印仔有一分平時分a<,,
跟住同瑋去左元朗廣場..
第一次同佢行街牙..
感覺良好...5點幾,,番屋企..
佢落左車之後..係咁望,,前面架車,,
點知我係後面架車...佢個樣好傻a..
仲同我講點解前面變左個a婆,,,笑死我..
|