今天十二點就起左身-0-梳洗完之後玩左陣NDS"
跟住就同sister出左去食野!然後去搵小基.同佢去元朗
廣場行左陣.跟住去千色搵人"買左盒糖比佢"]呵!!G後就陪小基去
買點數. ,買完就同佢再去千色~見到好多熟人-v-跟住我地一齊行返去元朗
廣場.."小基返home!"我去搵阿奶| ]我買左件3喔!!so good"係咩色5話
你地知..呵*想知就約我出街啦. .買完去搵ar媽"一找佢佢就比一
大袋重野比我!!慘><"做左呀四_之後5想再行."返左home玩電腦~
嗯!今日係咁多先*
__________________________
討厭暑假!" |