〝×痛苦恨愛﹏熙〞"...
 ...只不過是一場遊戲"...
             得愈深...就愈令自己太傷心"...
                        因為當她在某日向你說"分手"的時候"...
      你就會覺到自己是一個自作多情傻小孩"...
HeiIa
暱稱: 希希"
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-11-17
2007-11-02
2007-10-27
2007-10-25
2007-10-23
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 21
今日人氣: 4
累積人氣: 403
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

◇×"很想忘記過去...失去痛苦記憶"×◇



2007-10-18

 

好灰呀!!!!"
點解我咁黑仔- -"一朝早上chem[化學]...唔小心打爛了試管=_="
miss麥就話:[一早就有咁既事發生,小心d呀!!!]
聽完好驚- -"

====================================================

同檸檬仔好返....
今日去籣香閣食午餐.....
本身都好地地的....食到最尾d匙更...整到成身都係!!!!!

======================================================

上D&T個陣...同班傻仔玩得好開心...成班都變態的- -"
成打攻擊我個身體...但我都唔輸得晒@@
有幾個人係咁比我玩返......爽呀!!!

======================================================

放左學就去剪頭髮啦....剪到平頭咁制....真的想死唷= ="
同埋就去買衫褲,,,買了2條牛仔褲,1件T恤@v@[好開心唷>_<"]




不能忘記×記憶× [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 HeiIa 的日誌)


~Iris~ 於 2007-10-21 04:21 PM 發表:
hi- -''
你係尹先生牙?!
講真.....你打D野真係好女仔feel牙
.....
指甲油又話好令的
勁女仔feel lo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

iris姐..你係乜水呀...
我到而家都唔知囉-v-"
Posted at 2007-10-23 10:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HeiIa 於 2007-10-19 10:57 PM 發表:
點解咁講呀- -我男仔黎嫁 = ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♥.-ms nganga`;; 於 2007-10-19 03:25 PM 發表:
哈哈 自動上泥報到xdddd
乜熙熙打d日記咁有女仔feel既?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



希 於 2007-10-19 11:22 AM 發表:
多謝大家的支持呀><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`惠² =] 於 2007-10-18 11:24 PM 發表:
HALLO哇熙熙!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lemonfu1202 於 2007-10-18 11:19 PM 發表:
到!!!!我黎左啦>v<唷~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]