| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-10-18 |
|
好灰呀!!!!"
點解我咁黑仔- -"一朝早上chem[化學]...唔小心打爛了試管=_="
miss麥就話:[一早就有咁既事發生,小心d呀!!!]
聽完好驚- -"
====================================================
同檸檬仔好返....
今日去籣香閣食午餐.....
本身都好地地的....食到最尾d匙更...整到成身都係!!!!!
======================================================
上D&T個陣...同班傻仔玩得好開心...成班都變態的- -"
成打攻擊我個身體...但我都唔輸得晒@@
有幾個人係咁比我玩返......爽呀!!!
======================================================
放左學就去剪頭髮啦....剪到平頭咁制....真的想死唷= ="
同埋就去買衫褲,,,買了2條牛仔褲,1件T恤@v@[好開心唷>_<"]
|
| 不能忘記×痛苦記憶×: [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
~Iris~ 於 2007-10-21 04:21 PM 發表:
hi- -'' 你係尹先生牙?! 講真.....你打D野真係好女仔feel牙..... 又指甲油又話好令的 勁女仔feel lo
|
網主回覆
iris姐..你係乜水呀...
我到而家都唔知囉-v-" Posted at 2007-10-23 10:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HeiIa 於 2007-10-19 10:57 PM 發表:
|
|
|
♥.-ms nganga`;; 於 2007-10-19 03:25 PM 發表:
哈哈 自動上泥報到xdddd 乜熙熙打d日記咁有女仔feel既?!
|
|
|
希 於 2007-10-19 11:22 AM 發表:
|
|
|
`惠² =] 於 2007-10-18 11:24 PM 發表:
|
|