希希板板=.=""


個人資料
HeisonChu
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
1年4月
2008-09-06
2008-08-01
2008-07-13
好想好想..好想好想.....
日誌分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 118
今日人氣: 2
累積人氣: 1561
搜 索
RSS Feed

2007 年 8 月 13 日  星期一   陰天


大獲=口= 不安 分類: 未分類

好慘呀....尋晚聽唔到你打比我就真係尋唔著la... 

仲係咁諗埋d其怪野....好似痴左線咁呀我尋晚

諗返之前同你講電話講笑你話唔好要我囉咁...

但係我之後無聊得滯諗佢點應你呢句=.="""

竟然諗到個心好痛...痛到我流眼淚添...因為果句既問題...不過我唔會講出黎..太白痴la

之後突然諗返之前一x千金有個人當住面同個女仔唱果首歌...仲喊得勁=口=

我係米有病呀...定係因為你又....我先會咁心痛...不過我都有d開心

因為我會知道你究竟有幾痛...當你唔舒服果時...不過我諗都唔夠你咁痛架la/.\

之後又一直訓得唔好又訓唔到...

係米你既聲音就係我最好既安眠藥呢......






訪客留言 (返回 HeisonChu 的日誌)


HeisonChu 於 2007-08-14 05:08 PM 發表:
咁我驚阻到你呀麻...唔知你累唔累米唔打比你囉/.\
我都話我係傻架la..可能係比你話得多傻瓜..哈..自己亂諗野
其實呀...諗起你都只係得開心...
流星好多時都有架la...12月又有lu
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sasa0516 於 2007-08-14 04:31 PM 發表:
~笨蛋老公豬~
傻瓜..就算我唔打比你..你都可以打比我嫁麻..
唔係咩??唔淮你唔開心嫁...你都知道我身體唔多好..
成日出出入入醫院...真係可以講話..醫院係另一個家啦..
老公豬~~我愛你呀...真嫁..我都好想..令你日日開心咁笑..
諗起我只會令你笑..開心...唔好成日喊啦..老婆仔會心痛嫁..
知唔知道呀??你心痛..老婆仔就會更+心痛..知道嗎??
答應你..每晚都會打比你...好嗎??

其實我都好想陪你睇流星..可惜我暫時未能做到啦...好對唔住
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



windia121 於 2007-08-13 11:13 PM 發表:
吾好喊喇..
我諗佢應該會明你嫁..
希望佢會令到你開心LA..
吾好吾開心牙..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]