原來你真係又入左去
原來你而家真係係我心入面佔左一個好重要既位子
對住msn無人想傾計.....連上chatroom....都無出過聲
上左一陣就走....對住個msn同電話發呆....真係痴左線咁
下午你個msn突然搵我...仲以為你搵我添....真係仆埋去睇
點知原來只係你細佬做信差....不過咁已經足夠
thx家姐&細佬比佢既消息我...做傳聲桶
做咩你會覺得你入左去...無搵我我會嬲架
知唔知我好擔心你...仲邊會嬲得到....
你個傻瓜...乜我係咁小氣會郁d就嬲你架咩=3=