聽日就要返學la....呢幾日好似好左同你傾計
遲d返左學會仲小添呀.....唉
因為屋企既問題...唔知我會唔會搵下part time做
如果真係既話米仲好囉...可能要好夜先搵到你...陪到你
而家想返學...但又唔想陪唔到你喎
不過十月尾轉埋做人仔sms會好d
上上下堂都傾得呀麻....
星期一你都好似我咁要讀書....唔知你遲d係米真係可以返返學校呢
得既話你實開心死
我諗而家只要比你見下d fd都會好開心la...不過媽咪實唔比..哈