夜晚係msn睇返之前既事
有開心有唔開心.....但係樣樣都令我個心好sweet
因為我而家有一個好著緊既人....知到你可能有事
好擔心呀....不過另一方面又好安心....可能係因為可以知道你既事
睇返之前你出牙仔果時....我笑你....比你咀咒=333=
而家到我出...嗚嗚嗚...我以後唔會笑你架la
不過你果時把聲好得意呀
唉...呢幾日牙肉痛都無咩胃口食野...但又好肚餓=.=""
戀愛是一門高深的學問, 會令人都有不同的感覺
希望你想起我的時候會開心, 甜蜜的感覺
我真係好中意你摟計把聲....好似有種引力咁吸住我
i love u我不知不覺愛著你太多......頭先你叫呀b讀書既時候我一直唱緊
好彩牙痛未影響姐
|