好耐無試過一路講電話一路睇妙手仁心la....
本來知你累應該要收線....不過都係唔捨得=3=
今次你整我唔到既..就算係廳都講得...呵呵
不過點解今次係咁要我唱歌=3=...又唔係唱得好聽
成日都摟計...好似個細路咁
又似個bb咁要我哄你訓覺....不過真係好中意聽到你摟計聽到你笑
笑果時把聲真係好好聽架
今次係第一次你忍唔住未收線就訓著左....你真係咁累做咩仲咩唔話比我知要..仲摟計...
我好似好衰咁....整到你咁累都仲拎住部電話