對唔住呀...尋日你打黎我無聽到....
到我發現再打比你你已經唔聽得....sorry呀
聽完你段留言....你叫我唔好擔心
但聽到你把聲已經唔會唔擔心.....仲心痛添
聽完都即刻喊左出黎....點解我會聽唔到你電話架/.\
聽完返返床呆左咁睇住部機.....好似想你會打多次黎咁
不過都係無...sd左個sms比你希望你睇到la..... 以後我一定會聽你電話架!!!