其實都唔知點解會打呢個日記....無聊得滯掛
睇到你個blog又.....都唔知點解有d人會咁無聊
得閒都咁!?
呢排又可以聽返你把聲真係好...不過尋晚史迪仔同呀bi踩親你
你發火果下真係嚇親=口=....唔好成日咁呀...好驚你個傷口會痛/.\
其實成日叫你早上叫我起身....你會唔會覺得煩呢?
不過我真係好中意咁...聽到你把聲真係點都精神d
果時唔會摟計仲好....不過你覺得煩既就同我講la
雖然會唔捨得...不過唔想你累都要叫我...聽到你把聲
睇完你個blog...真係比家姐...=口=口=口=
不過比我發現佢打錯字....嘻....唔敢留言話比你知....驚驚
|