希希板板=.=""


個人資料
HeisonChu
暱稱: 朱仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
1年4月
2008-09-06
2008-08-01
2008-07-13
好想好想..好想好想.....
日誌分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 118
今日人氣: 1
累積人氣: 1572
搜 索
RSS Feed

2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

其實都唔知點解會打呢個日記....無聊得滯掛

睇到你個blog又.....都唔知點解有d人會咁無聊

得閒都咁!?

呢排又可以聽返你把聲真係好...不過尋晚史迪仔同呀bi踩親你

你發火果下真係嚇親=口=....唔好成日咁呀...好驚你個傷口會痛/.\

其實成日叫你早上叫我起身....你會唔會覺得煩呢?

不過我真係好中意咁...聽到你把聲真係點都精神d

果時唔會摟計仲好....不過你覺得煩既就同我講la

雖然會唔捨得...不過唔想你累都要叫我...聽到你把聲

睇完你個blog...真係比家姐...=口=口=口=

不過比我發現佢打錯字....嘻....唔敢留言話比你知....驚驚






訪客留言 (返回 HeisonChu 的日誌)


sasa0516 於 2007-10-12 09:21 AM 發表:
嫁下我家姐好惡咩??唔惡又點可以幫我擊退d衰人呢??
難道你想我成日比人攬咩??笨蛋~
一埋說話換來我平靜既生活..不好嗎??
我有都好惡嫁..你驚嗎??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜你成日比人攬架咩\=/
我都無得攬竟然有人成日攬你!!!哼哼哼
仲咩係咁打錯字...一堆呀麻=.=......
 
平靜梗係好la....我都唔想成日有人煩你
你惡....反面無咁驚...可能家紅姐地位高d既關係
Posted at 2007-10-12 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]